Charakterystyka produktu:
Próbnik przeznaczony jest do pomiaru ciśnienia sprężania w silnikach wysokoprężnych (Diesla).
Zastosowanie do marek:
BMW, CARBODIES, CITROEN, DACIA, DAIHATSU, FIAT, FORD, HOLDEN, ISUZU, LAND ROVER, LEYLAND/DAF, MAZDA, MERCEDES, MITSUBISHI, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, ROVER, SEAT, TOYOTA, VAUXHALL, VOLKSWAGEN,
VOLVO.
Wyposażenie standardowe:
Manomert o zakresie 0-70 BAR średnicy Ø 80 mm.
Przewód elastyczny długości 400 mm wyposażony po obydwu stronach w metalową spiralę elastyczną co uniemożliwia przełamywanie się przewodu. Wąż zakończony jest ponadto funkcjonalnym szybkozłączem ułatwiającym wpinanie poszczególnych końcówek
pomiarowych jak również zaworkiem uniemożliwiającym cofnięcie się wskazówki manometru przed zakończeniem pomiaru.
Końcówki – adaptery pomiarowe (9szt.):
1. Końcówka gwint M10 x 1,25 – świeca żarowa
2. Końcówka gwint M12 x 1,25 – świeca żarowa (Opel, Peugeot, Mercedes, VW, Ford, Seat,
Fiat, Renault, Citroen, Peugeot, Land Rover)
3. Końcówka gwint M24 x 2 – wtryskiwacz (VW, Audi, Mercedes, Opel, Peugeot)
4. Końcówka gwint M20 x 1,5 – wtryskiwacz
5. Końcówka gwint M10 x 1 – świeca żarowa LAND ROVER
6. Końcówka mocowana na jarzmo – świeca żarowa STANADYNE
7. Końcówka mocowana na jarzmo – wtryskiwacz DL
8. Końcówka gwint M10 x 1,25 – świeca żarowa długa
9. Końcówka pomiarowa M14 x 1,25 – świeca żarowa
Belka pomocnicza do końcówek mocowanych przez jarzmo.
Adapter kolankowy z szybkozłączką.
Zapasowy zestaw uszczelek oraz zaworek.
Plastikowa kaseta zapewniająca bezpieczny transport jak i przechowywanie próbnika.