Charakterystyka produktu:
Przyrząd przeznaczony jest do wciskania lub wkręcania tłoczków hamulcowych w zacisk hamulcowy przy naprawach pojazdów wyposażonych w hamulce tarczowe kół przednich oraz kół tylnych.
Zastosowanie w następujących typach samochodów:
MERCEDES, BMW, VW, GM, AUDI, FORD, HONDA, SUBARU, MAZDA, NISSAN, MITSUBISHI, TOYOTA, ROVER, RENAULT, OPEL
Wyposażenie standardowe:
Praska prawoskrętna z przetyczką zakończona krążkiem roboczym magnetycznym Ø36 mm z dwoma bolcami Belka pomocnicza służąca do zapierania praski o siodło zacisku hamulcowego Do: Citroen XM, Xantia - krążek dwustopniowy Ø51mm x Ø36,5mm z trzema bolcami Do: Alfa Romeo, Audi, Austin, BMW, Ford, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Rover, Toyota, VW - krążek trójstopniowy Ø55mm x Ø43,5mm x Ø37,5mm Do: Alfa Romeo 164 2.0, Ford, Mazda, Saab 9000, Subaru - krążek Ø32mm z dwoma bolcami Krążek roboczy uniwersalny Ø36 mm z dwoma bolcami z kwadratem wew. 3/8” Do: Nissan Primera, VW golf IV - krążek Ø42mm z dwoma bolcami Do: Audi 80, 90, V8 + 100, Ford Sierra ABS + Scorpio ab 85, Honda Prelude, Nissan Silvia 1.8 turbo, Rover 8000, Saab 9000, Subaru L +Z, VW Golf + Passat - krążek Ø42mm z dwoma bolcami krótkimi Do: General Motors - krążek Ø47,5mm z kołnierzem oraz jednym bolcem Do: General Motors - krążek Ø54mm z kołnierzem oraz jednym bolcem Do: General Motors - krążek Ø63,5mm z kołnierzem oraz jednym bolcem Do: Renault - krążek Ø30mm z dwoma bolcami Do: Opel Astra - krążek Ø32mm z dwoma bolcami